Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Πώς να επιβιώνουμε από τους μαλ..κες!

Το σημερινό θέμα μπορεί να μη φαίνεται ότι έχει σχέση με τη Βιολογία, αλλά κοιτάζοντας πιο προσεκτικά θα δείτε ότι έχει να κάνει με την επιβίωση, άρα άπτεται της επιστήμης μου και επιπλέον έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα, για να μην κάνετε τα στάνταρ λάθη όταν συναναστρέφεστε με μαλ..κες.
Ως γνωστόν, παντού και πάντα θα υπάρχει κάποιος ανεγκέφαλος, κομπλεξικός και κακός άνθρωπος που θα προσπαθήσει να μας κάνει τη ζωή δύσκολη. Ένας τέτοιος για παράδειγμα μπορεί να είναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που νοικιάζετε. Ακόμα και αν έχει λήξει το συμβόλαιό σας, ακόμα και αν είστε πάντα τυπικότατοι στις πληρωμές σας και ευγενικότατοι στις επαφές σας, τι κι αν το σπίτι το παραλάβατε άβαφτο και δεν του έχετε προκαλέσει καμία φθορά, αυτός μπορεί να γυρίσει και να σας πει "βάψε μου το σπίτι τώρα που θα φύγεις". Μιλάμε για θράσος, έτσι; Και ακόμα και αν εσείς του λέτε σας αφήνω τη μισή εγγύηση ούτως ή άλλως, αυτός μπορεί να ξεκινήσει να σας προσβάλλει και να σας βρίζει με χυδαίο τρόπο. Τι θα κάνετε τότε; Μία λύση είναι να τον βρίσετε κι εσείς και να εκτονωθείτε κιόλας. Δεύτερη λύση είναι να βάλετε τα γέλια και να σηκωθείτε να φύγετε. Τρίτη λύση είναι να καλέσετε αμέσως μπροστά του το 100 και να κάνετε μήνυση για εξύβριση.
Τι, θέλετε να σας πω ποιο είναι το πιο σωστό; Η μέση λύση είναι πάντα η καλύτερη, αλλά μπορώ να πω ότι και η πρώτη μια χαρά μου ταίριαξε!!!
Σε κάθε περίπτωση, ο κάθε μαλ..κας πρέπει να μπαίνει στη θέση που του αξίζει, χωρίς όμως να χάνουμε την ψυχραιμία μας, και αυτό είναι το πιο δύσκολο πράγμα από όλα. Όχι τίποτα άλλο, μετά από ένα τσακωμό έχεις χάσει όλη τη θετική σου ενέργεια και χάνεις το βράδυ σου...

Παρακάτω σας έχω ένα παράδειγμα άριστης συμπεριφοράς απέναντι σε ένα χοντρό-μαλ..κα.

Θα πρέπει να δοθεί ένα βραβείο στην υπάλληλο που ήταν στο γκισέ της αεροπορικής εταιρείας Virgin στο Σίδνεϊ πριν από μερικούς μήνες για την εξυπνάδα, την ετοιμότητα και το χιούμορ που αντιμετώπισε ένα επιβάτη που μάλλον θα του άξιζε να μεταφερθεί με τις αποσκευές.

Μια πτήση με 767 της Virgin με πολλούς επιβάτες ακυρώθηκε λόγω βλάβης του αεροσκάφους.
'Έτσι η υπάλληλος στο γκισέ προσπαθούσε να εξυπηρετήσει, τοποθετώντας σε κάποια άλλη πτήση, μια μακριά ουρά από ενοχλημένους από την ταλαιπωρία επιβάτες.
Ξαφνικά ένας εξαγριωμένος επιβάτης έσπρωξε τους άλλους έφτασε στο γκισέ και βαρώντας το εισιτήριο του επάνω σε αυτό δήλωσε φωνάζοντας πώς πρέπει να είναι στην επόμενη πτήση και ότι πρέπει να είναι και στην πρώτη θέση.
Η υπάλληλος του είπε :
Λυπάμαι κύριε ,θα είναι χαρά μου να σας εξυπηρετήσω αλλά θα πρέπει πρώτα να εξυπηρετήσω όλους αυτούς που περιμένουν στην σειρά, αλλά είμαι σίγουρη πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό που ζητάτε.
Ο επιβάτης όμως ήταν ανυποχώρητος και φωνάζοντας δυνατά για να τον ακούσουν όλοι είπε: Ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
Χωρίς να διστάσει η υπάλληλος χαμογελώντας πήρε το μικρόφωνο που είχε μπροστά της και είπε ακουγόμενη σε όλο τον χώρο του αεροδρομίου:
Μπορώ να έχω την προσοχή σας παρακαλώ, μπορώ να έχω την προσοχή σας...
Είναι εδώ ένας επιβάτης που δεν γνωρίζει ποιος είναι. Παρακαλώ πολύ όποιος τον γνωρίζει να προσέλθει στο deck της Virgin.
Με όλη την ουρά που περίμενε να έχει ξεκαρδιστεί στα γέλια ο αγροίκος έτριξε τα δόντια του και είπε στην υπάλληλο:

Θα σε γαμ...ω!
Χωρίς αυτή να χάσει το χαμόγελό της του απάντησε:

Λυπάμαι κύριε,
 και γι΄ αυτό θα πρέπει να περιμένετε στην ίδια ουρά.
Προηγούνται άλλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου