Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Eurovision

Προχθές παρακολούθησα λίγο την βραδιά της ΕΡΤ για την επιλογή τραγουδιού της Eurovision. Παρ' όλο που μου άρεσε το σκηνικό το βρήκα ελαφρώς τεράστιο και η παρουσιάστρια χανόταν μέσα του. Το τι άκουσε η έρμη η παρουσιάστρια τις επόμενες ημέρες δε λέγεται. Και είναι φυσικό, γιατί δεν γελούσε σαν χαζή ούτε πέταξε κανένα μαργαριτάρι ούτε φλέρταρε με τους τραγουδιστές ούτε έκανε σαχλά χορευτικά! Ήταν μια αξιοπρεπής και σοβαρή παρουσία που έχουμε χρόνια να δούμε δυστυχώς στην τηλεόραση. Εγώ πραγματικά είδα πολύ λίγο την εκπομπή, αλλά μου φάνηκε γενικώς ωραία σαν ιδέα και ειδικά όταν βγήκαν όλοι διαγωνιζόμενοι μαζί και τραγούδησαν με τη συνοδεία του μουσικού που έπαιζε το μπουκάλι του νερού σαν να ήταν το πιο καλό ταμπούρλο. Η σκηνοθεσία ήταν λίγη για το όλο εγχείρημα, αλλά εγώ θα έλεγα μάλλον συγχαρητήρια στην κρατική τηλεόραση για την προσπάθεια. Επιτέλους ας αρχίσουμε να επιβραβεύουμε την σοβαρότητα και την εξυπνάδα. Δεν έχετε κουραστεί να βλέπετε τη βλακεία και τη σαχλαμάρα στην τηλεόραση;;;;; Εγώ πάντως ναι! Καιρός να το δείξουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου